sâmbătă, 23 aprilie 2011

LA MULTI ANI, FIUL MEU!


23 Aprilie 1994, prima zi cand am simtit fericirea cu fiecare por al trupului meu, s-a nascut Alexandru Georgian, un copil care m-a iubit din clipa in care a prins viata inauntrul meu.Parca il cunosteam de-o viata ,era exact cum mi l-am imaginat si mi l-am dorit.Nu o sa uit niciodata cadoul pe care mi l-a facut D-zeu in sambata de 23 Aprilie 1994 cand ma rugam sa ma ia pe mine dar sa-i salveze lui viata.Ne-a ales pe amandoi , stia ca intre noi este o legatura speciala ,Alex este un copil special, cu un suflet de inger , care mi-a fost alaturi in fiecare clipa a vietii.Un copil care mi-a stiut intotdauna tristetile, bucuriile, temerile, suferintele ...Un copil -inger care m-a protejat inca din pantece , nu am crezut niciodata ca voi fi atat de iubita de fiii mei.Probabil m-a ales sa-i fiu mama stiind ce va urma , el m-a ridicat de cate ori eram la pamant, imi mangaia parul si-mi saruta lacrimile de fiecare data cand imi murea orice speranta, mi-a redat viata cand am zacut la pat o saptamana ,isi punea urechea pe pieptul meu sa vada daca mai respir, dormea noaptea langa mine si se ruga "Doamne, fa-o pe mama bine si da-mi mie boala ei"(parca m-a auzit pe mine cand i-am dat viata), avea doar 7 anisori...
S-a nascut in zi sfanta, de Sf.GHEORGHE, protectorul casei ales de mine la casatoria cu tatal lui.Aceasta zi sfanta si-a pus amprenta pe sufletul lui Alex, il caracterizeaza puterea de neimaginat de a lupta in viata, de a trece cu capul sus peste fiecare greutate si rautate a oamenilor.


Dupa ani de zile de dezamagiri si vorbe grele din partea tatalui sau, a avut taria sa accepte realitatea. Cand tatal si-a parasit copiii el a preluat rolul de tata pt fratele lui si de stalp al casei.Nu as putea sa-mi imaginez cum ar fi fost sa nu-l am pe Alex in aceasta perioada ,in razboiul dintre mine si tatal lui.Chiar daca suferintele provocate de atitudinea tatalui lor si a prietenilor acestuia, au lasat rani adanci in sufletelul lui, nu a lasat sa se vada niciodata si a fost alaturi de mine ,asigurandu-se ca lacrimile mi s-au oprit ,ochii si sufletul mi s-au inseninat.Imi spunea intotdeuna ca voi gasi si eu un barbat care sa ma iubeasca asa cum merit. Si a avut dreptate,parca el mi l-a trimis pe omul care astazi le este tata si le ofera tot, chiar mai mult, ce nu le-a oferit tatal lor.
Deunazi ,dupa mii de incercari de a si-l apropia pe tatal lui,mi-a spus ca nu crede sa-l poata ierta vreodata pt tot ce le-a facut. L-am asigurat ca il va ierta, altfel nu ar mai fi el ci ar fi ca tatal sau(care le-a spus ca inca nu le-a facut nici macar jumatate din raul pe care i l-a facut tatal sau si, in ziua cand am divortat, le-a dorit sa ajunga sa manance din gunoaie ...si asta pt simplul fapt ca fiii lui au ales sa ramana cu mama,din simplul motiv ca nu au simtit niciodata ca au un tata).
In fiecare zi de 23 Aprilie ma simt atat de fericita si mandra ca am asa un fiu, ma simt in siguranta alaturi de el, simt ca grija zilei de maine, de poimaine, a celei de peste 20 de ani, nu va exista deoarece stiu ca Alex este si va fi aici mereu, chiar daca nu fizic, nu va trece o zi fara sa se gandeasca la mine. Nu este un copil dependent de mama sa, inca de la varsta de 7 ani a inceput sa se descurce singur, de atunci este mana mea dreapta si ochii mei, gandim la fel, simtim la fel, de aceea cred ca D-zeu mi-a trimis un inger.Am avut intotdeuna incredere in el si nu m-a dezamagit nici macar o data in 17 ani, chiar daca au fost ani cand eu l-am dezamagit pe el pt ca nu am stiut sa ma iubesc si pe mine.
Doamne! Nu o sa gasesc niciodata cuvintele potrivite sa-l descriu pe Alex cu sufletul lui minunat! Si nu sunt subiectiva, toti cei care-l cunosc imi spun ca este un baiat deosebit. Spunea cineva ca educatia fiilor mei este meritul meu. Nu este adevarat, Alex s-a autoeducat, singur a invatat sa deosebeasca binele de rau, sa nu urasca ... a vazut la mine atata ura acum 3 ani incat si-a dat seama ca viata asta este prea frumoasa ca sa o traim in tristete.El m-a invatat sa iert si sa nu privesc in urma. Ma roaga mereu sa uit toate zilele negre din viata mea dar cum as putea cand suferinta este legata de ei? Cum as putea sa uit vreodata acei ochi tristi care nu au cunoscut dragostea tatalui lor?Sunt mama , menirea mea este sa-mi protejez copiii si sa-i fac fericiti, sa le ofer toata dragostea neconditionat si sa le fiu alaturi in fiecare clipa a vietii. Cum as putea uita ca au fost raniti? Da, am iertat dar uitarea va veni doar in clipa cand voi inchide ochii pt vecie.
Alex, in aceasta zi sfanta iti doresc sa ramai neschimbat, sa cunosti fericirea , sa primesti de la viata tot ce e mai frumos , sa -ti ofere D-zeu un suflet pereche asa cum l-ai gasit tu pe al meu, sa nu uiti niciodata sa fii OM,sa-ti cladesti viitorul astfel incat , privind in urma,sa fii mandru de ce ai realizat si...IARTA-TI TATAL, DOAR ASA VEI FI MULTUMIT DE TINE SI VEI TRECE PRIN VIATA CU FRUNTEA SUS, NEPATATA DE RAU!IARTA-TI TATA, DOAR ASA NU VEI FI CA EL!
 ITI MULTUMESC PT CA EXISTI ATAT DE FRUMOS , PT CA M-AI ALES SA-TI FIU MAMA, PT FIECARE "TE IUBESC,MAMA" ,PT GRIJA FATA DE FAMILA TA SI CEILALTI CARE AU NEVOIE DE O MANA INTINSA.NICIODATA NU VOI STI SA-TI ARAT IMENSA MEA DRAGOSTE !
Iti promit ca , oriunde ma voi afla ,nu voi inceta o clipa sa-ti ocrotesc pasii si, atunci cand eu nu voi mai fi, Tatal care mi te-a daruit , pe care il iubesti atat de mult si ale carui invataturi le urmezi, iti va fi alaturi vesnic si iti va implini sufletul,iti va alina durerea copilariei si-ti va rasplati sufletul minunat.
LA MULTI ANI, FIUL MEU! CUVINTELE NU VOR FI NICIODATA DE AJUNS SA-MI EXPRIM DRAGOSTEA CE TI-O PORT SI RECUNOSTINTA PT TOT CE NE-AI OFERIT.
D-ZEU SA-TI CALAUZEASCA PASII IN VIATA, SA-TI IMPLINEASCA SUFLETUL ,SA-TI SARUTE FRUNTEA ,SA-TI ALINE NEPUTINTELE SI SA TE FEREASCA DE RAUTATEA OAMENILOR.
TE IUBESC, ALEXANDRU GEORGIAN, SUNT CEA MAI MANDRA MAMA DIN LUME!MULTUMESC CA M-AI ALES SA-TI FIU MAMA!

http://www.youtube.com/watch?v=HJgstddbcOM&feature=player_embedded

2 comentarii:

  1. M-ai facut sa pling. Foarte emotionanta povestea ta! Am trait si eu momente descumpanitoare, insa sotul meu si-a iubit copiii ca pe ochii din cap.
    Am doi copii minunati, la casa lor, am nepotei si copiii ma iubesc foarte mult. Si eu sunt mindra de ei. Iti doresc, atit tie cit si familiei tale, multa sanatate si numai bucurii sa ai in viata!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Va multumesc,stimata si frumoasa doamna, pentru aprecieri si incurajari.Va rog sa ma iertati ca nu am raspuns pana acum dar viata mi-a incercat din nou sufletul si puterea.Nu voi gasi niciodata cuvintele potrivite sa spun cat de mult imi iubesc fiii si cat de recunoscatoare le sunt pt viata pe care mi-o ofera ,pt drumul drept si frumos pe care si l-au ales ,pentru ca nu m-au dezamagit niciodata.
    Sa va traiasca si dvs copiii si nepoteii.Sunt cele mai mari comori din viata noastra.Multa sanatate va doresc. Toata admiratia mea!

    RăspundeţiȘtergere