joi, 18 noiembrie 2010

LA MULTI ANI, MAMICA!



76 de sori, atat a adunat mama mea . O fiica, o mama si o bunica fara cusur. A stiut sa zambeasca de cate ori viata a ingenunchiat-o . A stiut sa ierte si sa mangaie crestetul fiecarui om ce a dezamagit-o. Lacrimile i-au luat vederea insa sufletul nu i-a orbit niciodata. Nu am putut sa fiu la inaltimea ei si am dezamagit-o o singura data in viata : am uitat sa fiu fericita, am uitat sa-i aduc lacrimi de fericire pe chipul neridat, parca impietrit de atata suferinta. ''Niciodata, Liliana , sa nu judeci un om care iti face rau. Iarta-l si o sa ai sufletul impacat mereu. Fii tu insuti oriunde te va purta viata si oricate lacrimi vei inghiti. Sufletul iti vai fi iubit de cine stie sa iubeasca. Nimic nu este mai presus decat un suflet curat, neintinat ." Cum am inteles eu aceste sfaturi? Am iubit si am respectat fiecare fiinta de langa mine.


Multumesc, MAMA, pentru ca ne-ai daruit o iubire neconditionata, ai stiut mereu sa ne dai un strop de senin din ochii tai . Ai stiut sa ierti fara sa ne certi. Nicio avere din lume nu m-a indepartat de tine, nu am putut sa-ti tradez dragostea de mama si sa plec. Nicio clipa din viata mea nu m-am gandit sa fiu departe de tine.


Iarta-ma, MAMA, ca ti-am adus lacrimi in suflet , uitand sa zambesc. Stii cat de mult te iubesc? Stii cat inseamna pentru mine fiecare zi cand ma strangi in brate? Stii cat ma durea sa te mint ca mi-e bine si sa -mi feresc mereu chipul de mainile tale ce-mi cautau trasaturile? " Liliana, eu simt , mama, cat esti de trista.......imi plange sufletul cand iti aud glasul" ...Ti-am promis atunci, MAMA, ca va sosi si ziua cand iti voi aduce lumina in suflet .


Cadoul meu de ziua ta?FERICIREA MEA , un TE IUBESC MAMA din suflet si o lacrima de multumire ca nu m-ai parasit pana acum, ca durerile groaznice prin care treci nu ti-au luat o clipa dorinta de a ramane langa mine si langa copiii mei. TE IUBESC , MAMA, TE IUBESC SI-TI MULTUMESC PENTRU CA M-AI INVATAT SA FIU MAMA! Multumesc pentru toate imbratisarile si mangaierile tale din ultimii ani , ai fost langa mine si copiii mei , in fiecare clipa,cu sufletul si cu rugaciuni. Bucura-te de fericirea ce-o traiesc . Sufletul meu iubeste si este iubit, asa cum mi-ai promis . Sunt cea mai bogata femeie din lume: am doi fii care-mi sunt viata , dragul meu caruia ii sunt universul( tot ce ti-ai dorit pentru mine).MULTUMESC ,MAMA, CA AI CREZUT IN FERICIREA MEA ,MULTUMESC,MAMA, CA AI CREZUT IN MINE CA OM!



IUBITA MAMA , AS DORI SA STII

CA,DACA M-AI CREZUT SI MA MAI CREZI,

ATUNCI CAND VEI DISPARE-N GALAXII

IUBIREA MEA IN SUFLET S-O PASTREZI.

SI PENTRU TOT CE-N VIATA AI FACUT-

STII, N-AM FOST DEMNA MEREU, DE BUNA SEAMA-

EU, ASTAZI, ITI TRIMIT DOAR UN SARUT

SI-TI MULTUMESC, NESPUS, IUBITA MAMA!


(fragment din "Scrisoare pentru mama"-Mircea Constanda)



Te iubesc, maicuta scumpa, te iubesc cum n-o sa-ti pot spune vreodata! Iti doresc din tot sufletul multa sanatate, sa-mi fii alaturi multi ani caci am nevoie de mangaierile dumitale, sa am unde -mi odihni sufletul cand va obosi, sa-mi fii "acasa" mereu.

Ti-am promis ca -ti voi alina suferinta si voi reusi sa -ti aduc multumire in suflet. Sunt fericita, mama! Sunt mai fericita ca niciodata! Iti multumesc pt rabdare si incredere, pentru toate rugaciunile .


TE IUBESC, MAICUTA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu