miercuri, 24 noiembrie 2010

Piept de rata afumat cu pate de foie gras

Ingrediente:
•1 piept de rata afumat, taiat felii subtiri
•o salata creata
•2  mere
•50g unt
•3 linguri zahar
•3 linguri suc de lamaie
•100g coacaze rosii
•50 ml otet balsamic
•300g pate de "foie gras"
•verdeata pentru ornat


Mod de preparare:

Taiati merele in sferturi si prajiti-le in unt. Adaugati zaharul ,sucul de lamaie si caramelizati-le.

Opariti 20g coacaze timp de 1 minut, apoi pasati-le printr-o sita si amestecati cu cateva picaturi de otet balsamic pentru a obtine un sos. Asezonati salata cu sare, piper si otet balsamic.

Aranjati salata pe farfurie, in jur puneti pieptul de rata afumat si sferturile de mere caramelizate; pe frunzele de salata aranjati pateul, caruia i-ati dat o forma de galusca cu ajutorul unei linguri.

Turnati imprejur sosul de coacaze si adaugati restul de coacaze pentru decor.


Enjoy it!




.

3 comentarii:

  1. Nush dacă m-aş obişnui cu gustul dulce alăturat celuilalt ... am eu această problemă..., dar în rest e de-a dreptul apetisant! Sis, de abia aştept o păpică fcăută de tine sau o zi în care să ne adunăm cu toţii de sărbători, să mâncăm, să desfacem cadouri :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur nu te-ai obisnui, eu nici nu as incerca asa ceva (chiar daca "e trendy"...).Nu cred ca e o problema , pur si simplu nu suntem snoabe ,sa mancam doar pt ca trebuie.Sa manance cine tolereaza astfel de combinatii.
    In schimb am gatit ( cu rata neafumata ca e mai sanatoasa),fara coacaze si e o mancare f gustoasa , usoara dar satioasa.
    Eu prefer sa raman romanca "get-beget" ca am o multime de retete proprii si nu duc lipsa de inspiratie.
    Aceasta reteta si postarea ei aici are, insa ,alta istorie(o parodie), pe care ti-o spun doar tie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha, ceva pentru cei distraţi? :)))
    Nici eu nu duc lipsă de reţete. Chiar o să reâncep să le pun pe blog.

    RăspundețiȘtergere