luni, 27 decembrie 2010

La Multi Ani,miracolul meu !

20 dec. 1997.......am trecut dincolo si am primit viata de la el.......un ingeras cu parul negru , carliontat si atat de mic incat palmele imi erau de ajuns sa-l acopar :THEODOR CRISTIAN . Miracolul ce m-a readus langa fratele lui , m-a implinit si a stiut in fiecare clipa de lacrimi sa-mi aduca un zambet si sa ma faca sa nu regret niciodata ca n-am ramas acolo, printre ceruri.
 Iarta-ma Teucu , lacrimile mele ti-au adus numai tristete la varsta cand trebuia sa vezi doar ce-i frumos . Dar tu m-ai invatat sa-mi doresc sa traiesc, sa nu regret nicio clipa alturi de voi. Oricat de trista am fost, oricat de negru imi era sufletul, ochii tai m-au ajutat sa respir, atata prospetime si atata caldura intr--un suflet de copil! Traiesc prin voi, traiesc pentru voi, sunt fericita cu voi, VA IUBESC ENORM !!!!!!!
Astazi multumesc cerului ca pot citi fericire si liniste in ochii tai senini.Esti un copil deosebit .
LA MULTI ANI SUFLET DE INGERAS, SA TE APERE D-ZEU DE TOT RAUL DIN LUME, SA-TI VEGHEZE PASII, SA FII SANATOS , SA RAMAI ACELASI COPIL INTELEPT CE ARE UN CUVANT BUN PENTRU FIECARE DINTRE NOI! TE IUBESTE MAMA , ITI MULTUMESC   PENTRU FIECARE ZI MINUNATA DIN CEI 13 ANI! SUNT CEA MAI MANDRA MAMA DIN LUME , CE ARE UN MIRACOL SI O MINUNE ,TEO SI ALEX!LA MULTI ANI SUFLETUL MEU!



" In fiecare dintre noi
Se-ascunde tainic un har
Nebanuit:
Sa poti, de grija cuiva sa porti,
Inima la fel sa-ti bata
Pentru Toti.
Sa fii acolo pentru ceilalti
Zambind,
Sa stii s-asculti, s-auzi
Si sa primesti, doar
Daruind."...el este Theo, copilul intelept care ma invata sa ma ridic si sa iert.
 Teo se afla oriunde este nevoie de el, langa mine, langa tine, langa noi.Totdeauna daruind frumusete, blandete, veselie , bunatate. Cand am sufletul intunecat il privesc pe Theo si toata negura se imprastie lasand un senin colorat si plin de viata. Ochii lui mi-au ras sufletul si mi-au stralucit inima. Este cel mai bland copil .Ce si-ar mai putea dori un parinte cu asa o comoara langa el? NIMIC! SUNT CEL MAI BOGAT OM!TE IUBESC, THEODOR CRISTIAN!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu