luni, 22 aprilie 2013

LA MULTI ANI,MINUNEA NOASTRA!



                          TAINA FERICIRII


" Sa treci prin viata simplu,fara intrebari si fara sa scrutezi in departari!
 Aceasta-i marea taina-a fericirii.
 Sa nu te stapaneasca vreun regret!Regretele ucid incet...
 Sa visezi si-n ape-albastre  privirea sa iti pierzi!
 Sa nu privesti in adancime!(i-atat de dureroasa orice profunzime...)
 Sa darui tot si sa primesti la fel !
 Sa sorbi din plin fiece clipa,ce trecatoare se-nfiripa!
 Si intr-un tarziu ,cand pasii-au ostenit tot incrustand carari,
 Sa-i  multumesti lui Dumnezeu ca  te-a invatat sa fii OM!"

   Si astazi plang ca in fiecare an.De fericire si recunostinta. Este un sentiment pe care nu-l pot descrie.Retraiesc fiecare clipa a nasterii minunei mele,Alexandru Georgian.Multumesc cerului ca nu m-a lasat sa uit ce am simtit acum 19 ani.Copilul meu mi-a adus atata liniste si bucurie incat m-as simti vinovata daca nu as zambi intr-o zi din viata mea. Este seninul la care nu am indraznit sa visez,aerul care mi-a intretinut viata .Alex este OMUL care ofera totul fara sa ceara nimic. Un copil care niciodata nu se gandeste la el...stiu sunt cuvinte mari dar asta mi-a oferit mie Dumnezeu de Sfantul Gheorghe: un inger care lupta in fiecare clipa pentru fericirea celorlalti si uita sa traiasca pentru el. Nu am primit de la nimeni atata dragoste si atata recunostinta .
 Alex, fiul meu cu suflet de inger si ochi de stele, nu voi sti niciodata sa-ti multumesc pentru viata pe care mi-ai oferit-o in acesti 19 ani,nu voi sti niciodata cum sa va arat dragostea ce v-o port ,minunile mele! Iti multumesc pentru ceea ce-mi esti,iti multumesc pentru inima ta in care poate intra intreg universul si tot ar mai ramane loc .Iti multumesc pentru ceea ce ma faci sa simt ! ITI MULTUMESC PENTRU CA M-AI ALES SA-TI FIU MAMA! 
  TE IUBESC,ALEXANDRU GEORGIAN, MAI MULT DECAT AS PUTEA SA DESCRIU IN CUVINTE,TE IUBESC MAI PRESUS DE CERURI,MAI PRESUS DE STELE! TE IUBEEEEEEEESC!MULTUMESC,DOAMNE,PENTRU COMORILE MELE,SUNT CEL MAI BOGAT OM!
       LA MULTI ANI ,MINUNEA NOASTRA, LA MULTI ANI ,SENINUL MEU!SA TRECI PRIN VIATA CU DRAGOSTE DE DUMNEZEU CACI TE VA AJUTA SA IERTI SI SUNT CONVINSA CA ITI VA IMPLINI VISELE.
DUMNEZEU SA-TI BINECUVINTEZE SUFLETUL FRUMOS !
       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu