luni, 4 aprilie 2011

Ganduri catre Iubire

IUBIRE, floare albastra cu inima de aur, perlata de roua, care te deschizi sub cerul de primavara la suflarea boarei inmiresmate a visurilor molatece, radacinile fibroase ale tulpinei tale , de o mie de ori mai despletite decat cositele de matase ale zanelor, patrund in adancul inimii cu miile sale de capete paroase pentru a soarbe din ce in ce mai pur sufletul meu....Ooo, floare atat de dulce si atat de amara, tu nu poti fi smulsa fara ca inima sa sangereze pana in ungherele sale cele mai ascunse, si fara ca, pe tija franta, sa se iveasca picaturi rosii care,cazand una cate una in lacul format de lacrimile mele, imi folosesc sa masor trecerea orelor, ce inainteaza anevoios, in timpul priveghiului sufletului meu la capataiul IUBIRII MURIBUNDE. Ah! Floare blestemata , cum cresti in inima mea!!!!Crengutele tale se inmultesc mai repede decat urzicile printre ruini. Micile privighetori veneau sa bea din caliciul tau si sa cante la umbra ta, fluturi de diamant , cu aripi de smarald si ochi de rubin, zburau si dansau in jurul gingaselor tale pistiluti acoperite de o pulbere de aur. Roiuri de albine sorbeau din mierea-ti otravita, fara a banui ceva.Himerele isi strangeau aripile de lebada si isi incrucisau ghearele de leu de pe frumosul lor piept , ca sa se odihneasca langa tine. Arborele Hesperidelor nu fusese mai bine pazit, silfidele culegeau lacrimile picurate din stele si te udau in fiecare noapte cu magicile lor sclipiri. Planta a IUBIRII, mai toxica decat arborele veninos din Antile sau cel din Malaezia, in pofida florilor tale inselatoare si a otravii care se respira odata cu parfumul tau, ce greu imi vine sa te dezradacinez din inima mea! Nici cerul universului, nici baobabul gigantic , nici palmierul inalt pana la nori nu ar putea , toate laolalta, sa umple locul pe care il ocupi tu singura, mica floare albastra cu inima de aur! Dar iubesc aceasta suferinta, doar asa simt ca traiesc .IUBESC SA IUBESC!!!!

Un comentariu: